Cząści zamienne - LDV

LDV CONVOY MINIBUS
Samochód ten przeznaczony jest, w zależności od wersji, do przewozu 15, 16 bądź 17 osób (wraz z kierowcą). Wyciszenie wnętrza, wygodne fotele, wysokość wnętrza 185 cm oraz skuteczne ogrzewanie i wentylacja są gwarantem wysokiego komfortu jazdy pasażerów. Nie zapomniano także o kierowcy: ergonomiczny fotel, wspomaganie kierownicy, skrzynia biegów firmy ROVER z pełną synchronizacją oraz zespół czynników zapewniających dobrą widoczność w każdych warunkach sprawiają, iż trudno o wygodniejszy samochód. LDV CONVOY PODWOZIE - Nowy Convoy podwozie z kabiną jest skonstruowany z myślą o jak najszerszej gamie zabudów: od kontenera czy skrzyni, poprzez izotermę, chłodnię, wywrotkę, aż po wysoce specjalizowane pojazdy z małymi dźwigami lub zabudową pożarniczą.Solidną bazę do wszystkich nadwozi tworzy rama o nośności 1.800 kg, wzmocnione zawieszenie oraz potrójne tylne koła napędowe. Convoy podwozie z kabiną pod względem komfortu i bezpieczeństwa nie różni się od modelu furgon. LDV CONVOY FURGON - Samochód ten posiada przestrzeń ładunkową o objętości 11,4 m3, zaś dopuszczalna ładowność wynosi 1,5 tony lecz wzmocnione osie wytrzymują obciążenie : 2600 kg tylna i 1500 kg przednia. Ważne są także wysokość wnętrza (185 cm), która daje dużą swobodę poruszania się podczas załadunku oraz wymiary drzwi bocznych i tylnych otwierających się pod kątem 180 stopni, które umożliwiają załadunek europalet. Nie zapomniano także o kierowcy: ergonomiczny fotel, wspomaganie kierownicy, skrzynia biegów firmy ROVER z pełną synchronizacją oraz zespół czynników zapewniających dobrą widoczność w każdych warunkach sprawiają, iż trudno o wygodniejszy samochód.
LDV CONVOY podwozie
Ergonomiczny fotel kierowcy ISRI. Kierownica ze wspomaganiem. Wyciszenie pojazdu.
Synchronizacja biegów (łacznie ze wstecznym). Zwiększona widoczność. Trójczęściowe zderzaki absorbują energię przy zderzeniu z prędkością do 5 km/h. Podwójne tylne koła zwiększają przyczepnośc do podłoża. Przestrzeń ładunkowa 11,4 m3. Dopuszczalna ładownośc do 1550 kg. Ustawienie drzwi bocznych i tylnych umożliwiające załadunek europalet (otwierają się pod kątem 180°). Wyskokość wnętrza 185 cm daje swobodę poruszania się podczas załadunku. Powierzchnia podłogi uniemożliwia przesuwanie się ładunku. Wzmocnione osie: tylna 2600 kg, przednia 1500 kg. Tolerancja osi 600 kg. Pięciobiegowa skrzynia biegów firmy ROVER. Zabezpieczenie antykorozyjne karoserii. Hamulce przednie tarczowe z regulacją siły hamowania, tylne bębnowe z automatyczną regulacją siły hamowania.
LDV CONVOY MINIBUS
Dostępne opcje rozmieszczenia siedzeń: 17 miejsc - siedzenia angielskie
16 miejsc - siedzenia polskie 15 miejsc - siedzenia polskie lotnicze Nowoczesna sylwetka nadwozia z nowym oryginalnym frontem Kabina kierowcy zaprojektowana według najnowszych osiągnieć ergonomiki, fotel kierowcy firmy ISRI wzorowany na fotelach w ciągnikach siodłowych. Wspomaganie kierwnicy pojazdu gwarantuje komfortowe warunki podróżowania, zwłaszcza na dalekich trasach. Wysokość wnętrza 185 cm umożliwia swobodne poruszanie się wewnątrz minibusu nawet osobom o dużym wzroście. Bagaż można umieścić na półkach nad kabiną kierowcy i wzdłóż ścian bocznych (opcja), lub za tylnymi fotelami, które w wersji lotniczej oferowane są również jako podnoszone, zwiększając znacznie przestrzeń bagażową, oraz w przyczepie bagażowej o masie całkowitej do 2000 kg Przednia wysunięta część nadwozia pochłaniająca energię zderzenia.
Sztywna i wytrzymała konstrukcja kabiny i podłużnic nadwozia. Specjalne trzyczęściowe zderzaki absorbujące energię zderzeń do 5 km/h. Zagłówki oraz bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa montowane we wszystkich fotelach (wersja 17 miejsc) zapewniają bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów. Hamulce przednie tarczowe (wentylowane), tylne bębnowe z automatyczną regulacją siły hamowania umożliwiają bezpieczne hamowanie nawet przy maksymalnym obciążeniu i trudnych warunkach drogowych. Podwójne koła tylnej osi zapewniają lepszą przyczepnośc na śliskim podłożu. Wydajny i elastyczny turbodoładowany silnik wysokoprężny Andoria 4CT90 połączony z pięciobiegową znaną z trwałości skrzynią biegów Rover R-380, sprawdzoną w samochodach terenowych Land-Rover i Range-Rover - daje w efekcie dynamiczny, oszczędny i żywotny układ napędowy pozwalający na podróżowanie z prędkością do 130 km/h. Silnik Andoria 4CT90 posiada świadectwo Euro II Sztywna i wytrzymała konstrukcja zawieszenia i nadwozia. Wzmocnione osie - tylna 2600 kg, przednia 1500 kg. Tolerancja osi - 600 kg. Podwóje koła tylnej osi. Nowoczesna technologia tłoczenia najwyższej jakości blachy stalowej, kąpiel elektrolityczna i lakierowanie elektrostatyczne zapewniają wszechstronne zabezpiecznie antykorozyjne.
Informacje zaczerpnięte ze strony: www.mokopol.com.pl
SKLEP INTERNETOWY
|